HTML

BillabongAU

Hogy hogyan kerültem a világ másik végére? Ez egy hosszú, de nagyon szép történet. Mindenesetre lehet, hogy egyszerűbb, könnyebb és kevésbé fájdalmas lett volna ásni egy lyukat sréhen lefelé. Ausztráliáig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Megtalaltam

2009.01.30. 04:18 Prücsök_SYD

Megcsinaltam ket tanfolyamot is, es most az alabbi szoveget tanulmanyozom:
Imadom a fordito programokat.:
 
1.7  az esetben  összes sport fogadásnak között FÜL és egy vevő a helye  a szerződésnek  vél  hogy Új Dél Bordázat és a törvénye  Új Dél Bordázatnak  vél  használni.
 
1.1 Kivéve hogyha különben feltéve, ezek szabályzat fog hogy alkalmazott  FÜL Korlátolt tekintetben   valamennyi eshetőség vagy sport fogadás eset  melyik az vezetés rögzített ár sport fogadás összhangban   rész 13  a Totalizátor Tett 1997NAK.
 
Ok, az 1 megfejtheto viszont a 2 -at angolul jobban ertettem megis.:)
 
Szerintem: Ezen szabalyzat tartalmazza az osszes alkalmazast a sport fogadas rendszereben, beleertve a vezetoseg altal rogzitett eseteket es dijszabast, osszhangban a ...torveny...paragrafusaval.
 
 
Hogy miert is? Kesobb elmondom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prucsoksyd.blog.hu/api/trackback/id/tr81911588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása