HTML

BillabongAU

Hogy hogyan kerültem a világ másik végére? Ez egy hosszú, de nagyon szép történet. Mindenesetre lehet, hogy egyszerűbb, könnyebb és kevésbé fájdalmas lett volna ásni egy lyukat sréhen lefelé. Ausztráliáig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ébresztő!

2009.01.19. 13:27 Prücsök_SYD

Egy hete vagyok Sydneyben és már nagyon otthon érzem magam. Mindenki very laidback cool stb... csak az a baj, hogy az ügyeidet is nagyon laidback intézik, ezt meséltem is Neki. Na igen Neki, akivel minden nap beszélünk, mert közben még mindig képtelen vagyok végig gondolni azt a történetet, ahogy ide kerültem. (Ígérem lesz még szó Aussiról bőven.) Ez a történet azonban egészen máshol kezdődik. Rendes életem volt. Férj, barátok, anya, apa, lakás, elfogadható munka. Aztán valami szélvihar, ami felborított mindent, ami félresöpört minden józan gondolatot, ami nem múlt el sőt, csak a kezdete volt valaminek.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prucsoksyd.blog.hu/api/trackback/id/tr22887896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása